Скрипторий: Spell - misty memory (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАSpell - misty memory (rage of elements)
Misty Memory
Spell 4
Source Rage of Elements
Traditions arcane, divine, primal
Cast 1 minute
Targets 1 body of water of at least 5 square feet
Duration sustained up to 10 minutes
Some say water holds memories or impressions of the past, and you can raise those memories to the surface to glimpse recent events. When you Cast the Spell, you fix your mind on an amount of time in the past, up to 24 hours ago. A mist rises from the target body of water, filling a 30-foot burst and coalescing into a misty scene of the events that took place at that time within 60 feet of the water.
Any creature who can see the area can observe the images produced, which are a translucent white color and detailed enough to show a silhouette, outline, or contour of creatures and objects that passed through the area and the motions they took. Fine details, such as facial features or written letters, are too precise for the mist to form, and the scene is silent.
You can Sustain the spell to cause the mist to play events backward or forward, with each minute spent Sustaining corresponding to a minute of playback.
Strong winds from a magical source can disrupt this spell if the effect succeeds at a counteract check against your spell DC.
Traditions arcane, divine, primal
Cast 1 minute
Targets 1 body of water of at least 5 square feet
Duration sustained up to 10 minutes
Some say water holds memories or impressions of the past, and you can raise those memories to the surface to glimpse recent events. When you Cast the Spell, you fix your mind on an amount of time in the past, up to 24 hours ago. A mist rises from the target body of water, filling a 30-foot burst and coalescing into a misty scene of the events that took place at that time within 60 feet of the water.
Any creature who can see the area can observe the images produced, which are a translucent white color and detailed enough to show a silhouette, outline, or contour of creatures and objects that passed through the area and the motions they took. Fine details, such as facial features or written letters, are too precise for the mist to form, and the scene is silent.
You can Sustain the spell to cause the mist to play events backward or forward, with each minute spent Sustaining corresponding to a minute of playback.
Strong winds from a magical source can disrupt this spell if the effect succeeds at a counteract check against your spell DC.